Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
Both sides previous revision Versiuni anterioare Urmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
20:teme:racket-flappy-bird [2020/04/17 14:52] Mihnea Muraru [Reprezentarea stării] |
20:teme:racket-flappy-bird [2020/04/17 14:56] (curent) Mihnea Muraru [Gravitație și momentum] |
||
---|---|---|---|
Linia 53: | Linia 53: | ||
Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | ||
- | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteză pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. | + | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteza pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. |
=== Sistemul de referință === | === Sistemul de referință === | ||
Linia 143: | Linia 143: | ||
Abilitățile își vor produce efectul începând cu următorul cadru după ce au devenit active. | Abilitățile își vor produce efectul începând cu următorul cadru după ce au devenit active. | ||
- | <fc #ff0000>Pentru a poziționa abilitățile pe scenă puteți folosi funcția (random-position POSITION_RANGE) care întoarce **centrul** abilități.</fc> | + | <fc #ff0000>Pentru a poziționa abilitățile pe scenă puteți folosi funcția (random-position POSITION_RANGE) care întoarce **centrul** abilității.</fc> |
== Precizări == | == Precizări == | ||