Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
| Both sides previous revision Versiuni anterioare Urmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
|
20:teme:racket-flappy-bird [2020/03/24 18:06] Teodor Szente [Changelog] |
20:teme:racket-flappy-bird [2020/04/17 14:56] (curent) Mihnea Muraru [Gravitație și momentum] |
||
|---|---|---|---|
| Linia 9: | Linia 9: | ||
| * Gabriel Dănuț Matei | * Gabriel Dănuț Matei | ||
| * Deadline soft: **03.04.2020** | * Deadline soft: **03.04.2020** | ||
| - | * Deadline hard: __07.04.2020__ | + | * Deadline hard: __08.04.2020__ |
| * Data publicării: 18.03.2020 | * Data publicării: 18.03.2020 | ||
| * Data ultimei modificări: 23.03.2020 [[#changelog|changelog]] | * Data ultimei modificări: 23.03.2020 [[#changelog|changelog]] | ||
| - | * Data tester-ului: TODO | + | * Data tester-ului: 24.03.2020 |
| - | * Tema se va încărca pe **[[|vmechecker TODO]]** | + | * Tema se va încărca pe **[[https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#PP|vmechecker]]** |
| * [[https://acs.curs.pub.ro/2019/mod/forum/view.php?id=13581|Forum temă]] | * [[https://acs.curs.pub.ro/2019/mod/forum/view.php?id=13581|Forum temă]] | ||
| Linia 53: | Linia 53: | ||
| Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | ||
| - | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteză pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. | + | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteza pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. |
| === Sistemul de referință === | === Sistemul de referință === | ||
| Linia 97: | Linia 97: | ||
| ; -> va întoarce o reprezentare internă aleasă de voi | ; -> va întoarce o reprezentare internă aleasă de voi | ||
| (get-bird-y (get-bird state)) | (get-bird-y (get-bird state)) | ||
| - | ; -> va întoarce un număr reprezentând poziția pe păsări | + | ; -> va întoarce un număr reprezentând poziția păsării |
| </code> | </code> | ||
| Linia 141: | Linia 141: | ||
| La fiecare pas jocul trebuie sa aplica funcția next pentru fiecare abilitate activă și astfel să obțină variables. O abilitate este activă dacă a avut in trecut o coliziune cu pasărea și încă nu a expirat. | La fiecare pas jocul trebuie sa aplica funcția next pentru fiecare abilitate activă și astfel să obțină variables. O abilitate este activă dacă a avut in trecut o coliziune cu pasărea și încă nu a expirat. | ||
| + | Abilitățile își vor produce efectul începând cu următorul cadru după ce au devenit active. | ||
| + | |||
| + | <fc #ff0000>Pentru a poziționa abilitățile pe scenă puteți folosi funcția (random-position POSITION_RANGE) care întoarce **centrul** abilității.</fc> | ||
| == Precizări == | == Precizări == | ||
| Linia 152: | Linia 155: | ||
| == Changelog == | == Changelog == | ||
| - | * <fc #ff0000> 24.03.2020 - Adăugare checker+schelet nou</fc> | + | * 04.04.2020 - Prelungire deadline |
| + | * 24.03.2020 - Clarificare enunț abilități | ||
| + | * <fc #ff0000> 25.03.2020 - Fix test 7 checker + cerință </fc> | ||
| + | * <fc #ff0000> 25.03.2020 - Checker+reference images update </fc> | ||
| + | * 24.03.2020 - Checker update+comentarii pentru bonus reperate | ||
| + | * 24.03.2020 - Adăugare checker+schelet nou | ||
| * 21.03.2020 - În **main.rkt**, redenumit **bird** în **bird-image** | * 21.03.2020 - În **main.rkt**, redenumit **bird** în **bird-image** | ||
| * În **main.rkt**, redenumit **ground** în **ground-image** | * În **main.rkt**, redenumit **ground** în **ground-image** | ||