Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
Both sides previous revision Versiuni anterioare Urmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
20:teme:racket-flappy-bird [2020/03/24 23:42] Teodor Szente [Changelog] |
20:teme:racket-flappy-bird [2020/04/17 14:56] (curent) Mihnea Muraru [Gravitație și momentum] |
||
---|---|---|---|
Linia 9: | Linia 9: | ||
* Gabriel Dănuț Matei | * Gabriel Dănuț Matei | ||
* Deadline soft: **03.04.2020** | * Deadline soft: **03.04.2020** | ||
- | * Deadline hard: __07.04.2020__ | + | * Deadline hard: __08.04.2020__ |
* Data publicării: 18.03.2020 | * Data publicării: 18.03.2020 | ||
* Data ultimei modificări: 23.03.2020 [[#changelog|changelog]] | * Data ultimei modificări: 23.03.2020 [[#changelog|changelog]] | ||
* Data tester-ului: 24.03.2020 | * Data tester-ului: 24.03.2020 | ||
- | * Tema se va încărca pe **[[|vmechecker TODO]]** | + | * Tema se va încărca pe **[[https://vmchecker.cs.pub.ro/ui/#PP|vmechecker]]** |
* [[https://acs.curs.pub.ro/2019/mod/forum/view.php?id=13581|Forum temă]] | * [[https://acs.curs.pub.ro/2019/mod/forum/view.php?id=13581|Forum temă]] | ||
Linia 53: | Linia 53: | ||
Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | Gravitația acționează constant asupra păsării. Cu alte cuvinte, la fiecare cadru care trece, vitezei pe y a păsării i se adaugă valoarea gravității. | ||
- | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteză pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. | + | Atunci când vrem să imprimăm un impuls păsării, viteza pe y a păsării va fi înlocuită complet cu o valoare dată. |
=== Sistemul de referință === | === Sistemul de referință === | ||
Linia 97: | Linia 97: | ||
; -> va întoarce o reprezentare internă aleasă de voi | ; -> va întoarce o reprezentare internă aleasă de voi | ||
(get-bird-y (get-bird state)) | (get-bird-y (get-bird state)) | ||
- | ; -> va întoarce un număr reprezentând poziția pe păsări | + | ; -> va întoarce un număr reprezentând poziția păsării |
</code> | </code> | ||
Linia 141: | Linia 141: | ||
La fiecare pas jocul trebuie sa aplica funcția next pentru fiecare abilitate activă și astfel să obțină variables. O abilitate este activă dacă a avut in trecut o coliziune cu pasărea și încă nu a expirat. | La fiecare pas jocul trebuie sa aplica funcția next pentru fiecare abilitate activă și astfel să obțină variables. O abilitate este activă dacă a avut in trecut o coliziune cu pasărea și încă nu a expirat. | ||
+ | Abilitățile își vor produce efectul începând cu următorul cadru după ce au devenit active. | ||
+ | |||
+ | <fc #ff0000>Pentru a poziționa abilitățile pe scenă puteți folosi funcția (random-position POSITION_RANGE) care întoarce **centrul** abilității.</fc> | ||
== Precizări == | == Precizări == | ||
Linia 152: | Linia 155: | ||
== Changelog == | == Changelog == | ||
- | * <fc #ff0000> 24.03.2020 - Checker update+comentarii pentru bonus reperate</fc> | + | * 04.04.2020 - Prelungire deadline |
- | * <fc #ff0000> 24.03.2020 - Adăugare checker+schelet nou</fc> | + | * 24.03.2020 - Clarificare enunț abilități |
+ | * <fc #ff0000> 25.03.2020 - Fix test 7 checker + cerință </fc> | ||
+ | * <fc #ff0000> 25.03.2020 - Checker+reference images update </fc> | ||
+ | * 24.03.2020 - Checker update+comentarii pentru bonus reperate | ||
+ | * 24.03.2020 - Adăugare checker+schelet nou | ||
* 21.03.2020 - În **main.rkt**, redenumit **bird** în **bird-image** | * 21.03.2020 - În **main.rkt**, redenumit **bird** în **bird-image** | ||
* În **main.rkt**, redenumit **ground** în **ground-image** | * În **main.rkt**, redenumit **ground** în **ground-image** |