Unelte utilizator

Unelte site


16:teme:haskell-invatare-instrumentala
Diferențe

Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.

Link către această vizualizare comparativă

Both sides previous revision Versiuni anterioare
Urmatoarea versiune
Versiuni anterioare
16:teme:haskell-invatare-instrumentala [2016/04/09 10:09]
Mihnea Muraru [Exemplu de aplicare a algoritmului]
16:teme:haskell-invatare-instrumentala [2016/04/18 14:03] (curent)
Mihnea Muraru [Haskell: Învățare instrumentală]
Linia 5: Linia 5:
 * Deadline hard: __26.04.2016 ora 23.59__ * Deadline hard: __26.04.2016 ora 23.59__
 * Data publicării:​ 07.04.2016 * Data publicării:​ 07.04.2016
-* Data ultimei modificări: ​08.04.2016+* Data ultimei modificări: ​18.04.2016
 * Tema se va încărca pe **[[https://​elf.cs.pub.ro/​vmchecker/​ui/#​PP|vmchecker]]** * Tema se va încărca pe **[[https://​elf.cs.pub.ro/​vmchecker/​ui/#​PP|vmchecker]]**
 * Data tester-ului:​ în curând * Data tester-ului:​ în curând
Linia 12: Linia 12:
 == Changelog == == Changelog ==
  
-* (08.04, 15:20) A fost adăugată în schelet funcția ''​updateEstimation'',​ pentru o modularizare și testabilitate mai bune.+* (08.04, 15:20) A fost adăugată în schelet funcția ​**''​updateEstimation''​**, pentru o modularizare și testabilitate mai bune
 +* (09.04, 10:10) A fost adăugată o precizare despre **utilitățile stărilor terminale**. 
 +* (10.04, 13:50) A fost publicat **tester-ul**. Fișierul ''​readme.txt''​ conține instrucțiunile de utilizare. 
 +* (13.04, 22:20) A fost adăugat subtestul ''​randomPath.neighbors'',​ care verifică faptul că două stări adiacente într-o cale sunt într-adevăr **vecine** în mediu. 
 +* (18.04, 08:40) A fost adăugată o precizare pentru acordarea **bonusului** indus pe absența recursivității explicite.
  
 == Obiective == == Obiective ==
Linia 100: Linia 104:
 === Bonus (20p) === === Bonus (20p) ===
  
-Se acordă 10p dacă implementarea **nu** utilizează recursivitate explicită, exploatând la maxim funcționalele și alte funcții de bibliotecă.+Se acordă 10p dacă implementarea **nu** utilizează recursivitate explicită, exploatând la maxim funcționalele și alte funcții de bibliotecă. Acest bonus se va acorda **proporțional** cu punctajul obținut pe cerințele standard.
  
 Se acordă 10p dacă generarea și accesarea fluxului infinit al ratelor scalate de învățare se realizează **eficient**,​ ca [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Exponentiation_by_squaring|aici]],​ utilizând tehnici de **memoizare**,​ ca [[http://​stackoverflow.com/​questions/​3208258/​memoization-in-haskell|aici]]. Se acordă 10p dacă generarea și accesarea fluxului infinit al ratelor scalate de învățare se realizează **eficient**,​ ca [[https://​en.wikipedia.org/​wiki/​Exponentiation_by_squaring|aici]],​ utilizând tehnici de **memoizare**,​ ca [[http://​stackoverflow.com/​questions/​3208258/​memoization-in-haskell|aici]].
Linia 111: Linia 115:
 == Resurse == == Resurse ==
  
-* {{:​16:​teme:​haskell.zip|Arhiva de pornire}} (Doar scheletul, urmează ​și tester-ul)+* {{:​16:​teme:​haskell.zip|Arhiva de pornire}} (Schelet ​și tester)
  
 == Referințe == == Referințe ==
16/teme/haskell-invatare-instrumentala.1460185749.txt.gz · Ultima modificare: 2016/04/09 10:09 de către Mihnea Muraru