This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Last revision Both sides next revision | ||
test:test_2018 [2018/01/21 21:59] Adriana Draghici [Test grilă ianuarie 2018] |
test:test_2018 [2018/01/21 22:12] Tudor Paraschivescu [Design Patterns] |
||
---|---|---|---|
Line 219: | Line 219: | ||
* un framework pentru system testing | * un framework pentru system testing | ||
- | **R:** JUnit este framework-ul pentru unit testing studiat la [[laboratoare:exceptii|laborator]]. Chiar dacă JUnit poate fi folosit împreună cu alte tool-uri și pentru teste de integration (testează mai multe componente, e dependent sisteme externe, e.g. o bază de date), scopul lui principal este unit testingul, iar la laborator s-a folosit pentru acest lucru. | + | **R:** JUnit este framework-ul pentru unit testing studiat la [[laboratoare:exceptii|laborator]]. Chiar dacă JUnit poate fi folosit împreună cu alte tool-uri și pentru integration tests (testează mai multe componente, e dependent de sisteme externe, e.g. o bază de date), scopul lui principal este unit testing-ul, iar la laborator s-a folosit pentru acest lucru. |
**17.** Ce se afișează? | **17.** Ce se afișează? | ||
Line 311: | Line 311: | ||
* **Command Pattern** | * **Command Pattern** | ||
- | **R:** Folosind Command Pattern putem modela ușor operațiile efectuate sub forma unor comenzi. | + | **R:** Folosind Command Pattern putem modela ușor operațiile efectuate sub forma unor comenzi. Butoanele din GUI (interfața grafică a utilizatorului) și elementele din meniuri sunt de multe ori obiecte de tip Command. În plus față de abilitatea de a efectua comanda dorită, o acțiune poate avea o pictogramă asociată, un text sau altele. Hint ar fi trebuit să fie cuvântul "executată" , care duce cu gândul la metoda execute() specifică pattern-ului. |
- | + | ||
- | + | ||
- | + |