This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:33] Bogdan Firuti [Mențiuni] |
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:38] (current) Bogdan Firuti [Mențiuni] |
||
---|---|---|---|
Line 93: | Line 93: | ||
* Wizard: crește XP-ul cu 60 | * Wizard: crește XP-ul cu 60 | ||
- | **Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de 25%.** | + | **Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de +25%.** |
- | **Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus 10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.** | + | **Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus +10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.** |
**Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.** | **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.** | ||
Line 120: | Line 120: | ||
* dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60% | * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60% | ||
* dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent | * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **Asemănător îngerilor, se vor aplica bonusurile de rasă și aici, incremental. Spre exemplu, dacă are bonus +10% și primește +5%, va avea, în final, +15%.** | ||
==Marele Magician== | ==Marele Magician== | ||
Line 139: | Line 142: | ||
* Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | ||
* Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator. | * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator. | ||
+ | * Toate bonusurile se vor aduna până la finalul jocului. **NU SE RESETEAZĂ LA FINAL DE RUNDĂ**. | ||
* Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | ||
* La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. | * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. |