User Tools

Site Tools


Problem constructing authldap
teme:proiect:etapa2
Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:29]
Bogdan Firuti [Îngeri]
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:38] (current)
Bogdan Firuti [Mențiuni]
Line 93: Line 93:
   * Wizard: crește XP-ul cu 60   * Wizard: crește XP-ul cu 60
  
-**Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de 25%.**+**Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de +25%.**
  
-**Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus 10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.**+**Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus +10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.**
  
 **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.** **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.**
Line 120: Line 120:
   * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60%   * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60%
   * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent   * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent
 +
 +
 +**Asemănător îngerilor, se vor aplica bonusurile de rasă și aici, incremental. Spre exemplu, dacă are bonus +10% și primește +5%, va avea, în final, +15%.**
  
 ==Marele Magician== ==Marele Magician==
Line 138: Line 141:
   * Harta nu este circulară și nu veți întâmpina cazuri în care eroul să fie nevoit să iasă din hartă.   * Harta nu este circulară și nu veți întâmpina cazuri în care eroul să fie nevoit să iasă din hartă.
   * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc.   * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc.
 +  * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator.
 +  * Toate bonusurile se vor aduna până la finalul jocului. **NU SE RESETEAZĂ LA FINAL DE RUNDĂ**.
   * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile.   * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile.
   * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up.   * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up.
teme/proiect/etapa2.1581409751.txt.gz · Last modified: 2020/02/11 10:29 by Bogdan Firuti