This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision | ||
teme:proiect:etapa2 [2019/12/15 18:16] Bogdan Firuti [Exemplu input/output] |
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:38] (current) Bogdan Firuti [Mențiuni] |
||
---|---|---|---|
Line 92: | Line 92: | ||
* Rogue: crește XP-ul cu 40 | * Rogue: crește XP-ul cu 40 | ||
* Wizard: crește XP-ul cu 60 | * Wizard: crește XP-ul cu 60 | ||
+ | |||
+ | **Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de +25%.** | ||
+ | |||
+ | **Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus +10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.** | ||
+ | |||
+ | **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.** | ||
==Strategii== | ==Strategii== | ||
După cum spuneam, fiecare tip de jucător și-a dezvoltat o strategie. | După cum spuneam, fiecare tip de jucător și-a dezvoltat o strategie. | ||
Line 97: | Line 103: | ||
Ei au considerat că în anumite cazuri ar fi mai bine să scadă din HP, dar să dea mai mult damage, sau invers. Fiecare după cum s-a gândit că e mai bine. | Ei au considerat că în anumite cazuri ar fi mai bine să scadă din HP, dar să dea mai mult damage, sau invers. Fiecare după cum s-a gândit că e mai bine. | ||
- | Astfel, fiecare clasă a venit cu următoarea logica de atac, **aplicată înainte de a face următoarea mișcare**. | + | Astfel, fiecare clasă a venit cu următoarea logica de atac, **aplicată înainte de a face următoarea mișcare**. (**Strategia nu se aplică dacă eroul este incapacitat**) |
**Knight** | **Knight** | ||
Line 114: | Line 120: | ||
* dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60% | * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60% | ||
* dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent | * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP), el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent | ||
+ | |||
+ | |||
+ | **Asemănător îngerilor, se vor aplica bonusurile de rasă și aici, incremental. Spre exemplu, dacă are bonus +10% și primește +5%, va avea, în final, +15%.** | ||
==Marele Magician== | ==Marele Magician== | ||
Line 132: | Line 141: | ||
* Harta nu este circulară și nu veți întâmpina cazuri în care eroul să fie nevoit să iasă din hartă. | * Harta nu este circulară și nu veți întâmpina cazuri în care eroul să fie nevoit să iasă din hartă. | ||
* Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | ||
+ | * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator. | ||
+ | * Toate bonusurile se vor aduna până la finalul jocului. **NU SE RESETEAZĂ LA FINAL DE RUNDĂ**. | ||
* Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | ||
* La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. | * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. |