This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision | |||
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:37] Bogdan Firuti [Îngeri] |
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:38] (current) Bogdan Firuti [Mențiuni] |
||
---|---|---|---|
Line 142: | Line 142: | ||
* Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc. | ||
* Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator. | * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator. | ||
+ | * Toate bonusurile se vor aduna până la finalul jocului. **NU SE RESETEAZĂ LA FINAL DE RUNDĂ**. | ||
* Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile. | ||
* La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. | * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up. |