User Tools

Site Tools


Problem constructing authldap
teme:proiect:etapa2
Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:37]
Bogdan Firuti [Îngeri]
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:38] (current)
Bogdan Firuti [Mențiuni]
Line 142: Line 142:
   * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc.   * Nu vor există cazuri în care să se lupte mai mult de două personaje în același loc.
   * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator.   * Rotunjirile se vor aplica după fiecare amplificator.
 +  * Toate bonusurile se vor aduna până la finalul jocului. **NU SE RESETEAZĂ LA FINAL DE RUNDĂ**.
   * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile.   * Incapacitatea înseamnă doar imposibilitatea de mișcare. Campionii aflați sub influența incapacității pot în continuare să își folosească abilitățile.
   * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up.   * La abilitățile cu efect prelungit (pe mai multe runde), dacă un personaj se află deja sub efectul unei abilități prelungite și suferă de la o nouă abilitate cu efect prelungit, noul efect îl va înlocui pe cel vechi; dacă, de exemplu, un erou mai are de suferit 5 runde de pe urma unui Paralysis și un Warrior îi aplică un Slam, atunci imobilizarea lui va dura doar o rundă și nu va mai primi damage pe rundele următoare. De asemenea, damage-ul unei abilitati overtime este calculat în functie de level-ul si terenul unde a avut loc batalia si nu se modifică dacă cel afectat se mută pe un alt tip de teren sau dacă adversarul face level up.
teme/proiect/etapa2.txt · Last modified: 2020/02/11 10:38 by Bogdan Firuti