User Tools

Site Tools


Problem constructing authldap
teme:proiect:etapa2
Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
Last revision Both sides next revision
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:33]
Bogdan Firuti [Mențiuni]
teme:proiect:etapa2 [2020/02/11 10:37]
Bogdan Firuti [Îngeri]
Line 93: Line 93:
   * Wizard: crește XP-ul cu 60   * Wizard: crește XP-ul cu 60
  
-**Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de 25%.**+**Aceste creșteri se aplică doar modificatorilor de rasă și vor fi aplicați incremental. Spre exemplu, dacă un jucător are un modificator de rasa +20% și primeste un bonus de +5% de la un înger, bonusul final va fi de +25%.**
  
-**Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus 10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.**+**Modificatorii pot sa se si scada, dar nu vor trece de 0%. Spre exemplu, dacă un jucător are bonus +10% și primește -12%, bonusul sau va deveni 0%.**
  
 **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.** **Dacă un jucător avea INIȚIAL bonus de 0%, el nu va primi bonusuri de la îngeri. Dar dacă ajunge pe parcurs la 0%, el va primi în continuare.**
Line 120: Line 120:
   * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60%   * dacă (1/4 * MAX_LEVEL_HP) < CURRENT_HP < (1/2 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 1/10 din HP-ul curent și va crește coeficienții cu 60%
   * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent   * dacă CURRENT_HP < (1/4 * MAX_LEVEL_HP),​ el va renunța la 20% din coeficienți și va primi 1/5 din HP-ul curent
 +
 +
 +**Asemănător îngerilor, se vor aplica bonusurile de rasă și aici, incremental. Spre exemplu, dacă are bonus +10% și primește +5%, va avea, în final, +15%.**
  
 ==Marele Magician== ==Marele Magician==
teme/proiect/etapa2.txt · Last modified: 2020/02/11 10:38 by Bogdan Firuti