This shows you the differences between two versions of the page.
Both sides previous revision Previous revision Next revision | Previous revision Next revision Both sides next revision | ||
laboratoare:static-final [2019/10/20 14:45] Radu Matei [Exerciții] |
laboratoare:static-final [2019/10/20 14:51] Radu Matei [Exerciții] |
||
---|---|---|---|
Line 295: | Line 295: | ||
* o constantă MAGIC_NUMBER având orice valoare doriți | * o constantă MAGIC_NUMBER având orice valoare doriți | ||
* un String constant MAGIC_STRING, lung de minim 20 de caractere, generat random | * un String constant MAGIC_STRING, lung de minim 20 de caractere, generat random | ||
- | * un constructor care primește: un String numit ''firstName'', un String numit ''lastName'' și un int numit ''age'' | + | * un constructor care primește: un String numit ''name'' |
* o metodă ''getPassword()'' care va returna parola | * o metodă ''getPassword()'' care va returna parola | ||
- | * parola se construiește concatenand următoarele șiruri: | + | * parola se construiește concatenand următoarele șiruri: |
- | * șirul format din ultimele ''(age % 3)'' litere din firstName | + | |
* un șir random de lungime MAGIC_NUMBER, generat cu ''RandomStringGenerator'' și cu un alfabet obținut din 10 caractere obținute random din MAGIC_STRING | * un șir random de lungime MAGIC_NUMBER, generat cu ''RandomStringGenerator'' și cu un alfabet obținut din 10 caractere obținute random din MAGIC_STRING | ||
- | * și șirul format prin conversia la String a numărului (age + lungimea lui lastName). | + | * și șirul format prin conversia la String a lungimii lui name + un numar intreg generat random din intervalul [0,100] |
* Pentru subșiruri și alte metode utile consultați documentația clasei [[http://docs.oracle.com/javase/8/docs/api/java/lang/String.html | String]] | * Pentru subșiruri și alte metode utile consultați documentația clasei [[http://docs.oracle.com/javase/8/docs/api/java/lang/String.html | String]] | ||
- (**3p**) Modificati implementarea clasei PasswordMaker astfel incat sa respecte conceptul de **Singleton pattern** (sa permita instantierea unei singur obiect) | - (**3p**) Modificati implementarea clasei PasswordMaker astfel incat sa respecte conceptul de **Singleton pattern** (sa permita instantierea unei singur obiect) |