User Tools

Site Tools


Problem constructing authldap
laboratoare:old-exercises
Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

Both sides previous revision Previous revision
Next revision
Previous revision
laboratoare:old-exercises [2020/01/04 12:16]
Adriana Draghici [Singleton, Observer, Strategy]
laboratoare:old-exercises [2020/01/04 12:19] (current)
Adriana Draghici [Singleton, Observer, Factory]
Line 298: Line 298:
 Detalii joc: Detalii joc:
 * //Harta// * //Harta//
-   * reprezentată printr-o matrice. Fiecare element din matrice reprezintă o zonă care poate fi liberă, poate conține obstacole sau poate conține o comoară (în laboratorul ​următor poate conține și monștrii).+   * reprezentată printr-o matrice. Fiecare element din matrice reprezintă o zonă care poate fi liberă, poate conține obstacole sau poate conține o comoară (în secțiunea ​următoare poate conține și monștrii).
    * este menținută în clasa ''​World''​.    * este menținută în clasa ''​World''​.
 * //​Eroii// ​ * //​Eroii// ​
Line 340: Line 340:
 Detalii joc: Detalii joc:
 * //Harta// * //Harta//
-   * reprezentată printr-o matrice. Fiecare element din matrice reprezintă o zonă care poate fi liberă, poate conține obstacole sau poate conține ​o comoară ​(în laboratorul următor poate conține și monștrii).+   * reprezentată printr-o matrice. Fiecare element din matrice reprezintă o zonă care poate fi liberă, poate conține obstacole, monștrii ​sau o comoară
    * este menținută în clasa ''​GameState''​.    * este menținută în clasa ''​GameState''​.
 * //​Eroii// ​ * //​Eroii// ​
Line 365: Line 365:
     * Urmariti si TODO-urile din cele doua clase     * Urmariti si TODO-urile din cele doua clase
    * Implementati metoda //attack// din clasa **Hero** astfel incat, daca eroul are mai mult de **50HP**, folositi strategia **AttackStrategy**. Altfel, folositi **DefenseStrategy**. Urmariti TODO-urile din cod.    * Implementati metoda //attack// din clasa **Hero** astfel incat, daca eroul are mai mult de **50HP**, folositi strategia **AttackStrategy**. Altfel, folositi **DefenseStrategy**. Urmariti TODO-urile din cod.
-(**Bonus 2p**) Implementați coliziunile cu obstacolele de pe harta+* Implementați coliziunile cu obstacolele de pe hartă
   * Va trebui sa creati un nou obiect ''​Obstacle''​ precum si un ''​ObstacleObserver''​   * Va trebui sa creati un nou obiect ''​Obstacle''​ precum si un ''​ObstacleObserver''​
   * Cand eroul ajunge pe un obstacol se va printa un mesaj ''​Can'​t move there !''​ si se va apela automat undo pe ultima comanda de move pentru a reveni in pozitia anterioara coliziunii. Acest feature de wall collision va fi implementat in ''​ObstacleObserver''​   * Cand eroul ajunge pe un obstacol se va printa un mesaj ''​Can'​t move there !''​ si se va apela automat undo pe ultima comanda de move pentru a reveni in pozitia anterioara coliziunii. Acest feature de wall collision va fi implementat in ''​ObstacleObserver''​
laboratoare/old-exercises.1578132991.txt.gz · Last modified: 2020/01/04 12:16 by Adriana Draghici